Descrierea jobului
Activități de recepție și call-center.
Responsabilități:
- Întâmpinarea clienților și oferirea de informații necesare, precum și îndrumarea către cabinetul medical unde va avea loc consultația/ investigația, sau către baza de tratament de fizio – kinetoterapie unde va avea loc tratamentul recomandat de medic;
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Programarea sau reprogramarea pacienților la diferite consultații /investigații;
- Încasarea contravalorii serviciilor medicale, dar și înregistrarea pacienților cu asigurări private de sănătate sau asigurați CAS în sistemul informatic;
- Gestionarea dosarelor medicale, fișelor și cererilor pacienților;
- Pregătirea cabinetelor medicale;
- Preluarea corespondenței;
- Promovarea imaginii și serviciilor Centrului Medical.
Descrierea companiei
Centrul Medical COLINA PRIMĂVERII și-a început activitatea în luna iunie 2016, preluând, după șase ani de activitate continuă, baza de personal, baza materială și logistică a Centrului de Recuperare Medicală si Medicina Preventivă din cadrul fostului Centru Medical Doctor Luca.
Astfel se asigură comunității continuitatea unei abordări holistice a pacientului, într-o ambianță deosebită, într-un mediu de îngrijire a sănătății modern, la standarde internaționale, în care preocuparea pentru starea de bine a pacientului este constantă, folosind dotări și practici moderne, cu un personal calificat și dedicat, care lucrează în echipă și centrat pe pacient.
www.colinaprimaverii.ro
Contact
Așteptam CV-urile dumneavoastră pe adresa:
office@colinaprimaverii.ro
Doar candidații care îndeplinesc cerințele postului vor fi contactați pentru interviu.
Va așteptăm în echipa noastră!